Poznaj Moje Wnętrze-Poznaj Mój Mały Świat...

czwartek, 15 marca 2012

W błękicie...







......

Szybując po niebie swoim spojrzeniem
Dotykasz zmysłami błękitu Jego
widzisz jego zmienność
Gdy ubiera go codzienność
Czasem granatem odziane wciąż płacze
Czasem chmurkami jak pierzynkami otulone
Najbardziej kochane błękitem zalane
To najpiękniejsze Jego odzianie
Daje nadzieje wzbudza pragnienie
Patrząc w Jego głębię marze tak niewinnie
W błękicie wciąż skrycie zakochać się…
JK-ART




....................................................................................

4 komentarze:

  1. Jusia... :) niebo...achhh! :) Ty wiesz już na co czekam.... :)

    a w tym Twoim wierszu jestem zakochana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kochana ja też! ja też już chcę nasze zachody.....
      Cieszę się że ci się podoba

      Usuń
  2. Nareszcie!!! Już nie mogłam sie doczekać kolejnego postu, oj długo na niego czekałam, myśle że nie tylko ja... Kolejny post i kolejne zaskoczenie... piszesz wiersze!!!.... podziwiam i gratuluje nastepnego talentu!!!...A zachody słońca są fantastyczne, jest w nich pełno magii... nie można ich nie lubić je się uwielbia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło że ktoś czekał...obiecuję że nie będzie takiej długiej przerwy :)

    OdpowiedzUsuń